השינוי התפיסתי שנעשה במיתוג החל בעיצוב הלוגו.
האותיות עובו לכדי אותיות בלון כדי להעביר את המסר הטמון בבלונים - כיף וחוויה.
במיתוג כולו יש שימוש במוטיב הבלונים החל מהטיפוגרפיה וכלה בעיצובי בשלטים, הקטלוגים והאלמנטים
התלת מימדיים הקיימים במקום.
במיתוג הזה אין משמעות עמוקה או נסתרת אלא מסר חד וברור שמתאים לערכי המקום - בואו לכאן, יהיה כיף!
דוגמא נוספת ושונה למיתוג מחדש היא מיתוג של העיר קייפטאון שבדרום אפריקה.
בעיצוב הלוגו הקודם של העיר היה שימוש בצורתו הגרפית של הר השולחן הקיים בעיר על רקע חמשת
צבעי הדגל של המדינה.
במיתוג החדש הוחלט להמשיך ולהשתמש בסמל של הר השולחן אך בצורה שונה.
העיצוב הלוגו החדש של העיר קיימת צללית גרפית של הר השולחן שממנה נוצר סמל של קליידוסקופ.
סמל הקליידוסקופ מורכב משלושה חלקים פנימיים הצבועים בצבעים שונים ובאים לרמז על שלושת הגופים
השונים הקיימים בעיר- ממשלה, עסקים וקהילה.
השימוש בסמל של הקליידוסקופ בעיצוב הלוגו נועד כדי להעביר מסר של שיתוף פעולה דינמי בין שלושת
הגופים הללו.
דוגמא נוספת למיתוג מחדש היא מיתוג של חברת הפקות סרטים מניו יורק.
השינוי שנעשה כאן בעיצוב הלוגו נועד גדי להעביר מסר של תחכום.
חיתוך האותיות בלוגו מאפשר לצופה בו להשלים את המידע החסר באותה דרך שעושה זאת הצופה בזמן הצפייה בסרט.
השימוש בתחכום זה מועבר גם בפורמטים האחרים כמו בעיצוב המעטפה שבה הפונקציונליות של המעטפה
מדגישה את חיתוך האותיות וגורמת לתהות האם האותיות נחתכו בגלל המעטפה או לא.